Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • Actualizata la data de 8.07.2024

Ne angajam sa respectam confidentialitatea si sa protejam datele tale personale in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR) al Uniunii Europene si legislatia nationala relevanta din Romania, inclusiv Legea nr. 190/2018 privind implementarea GDPR si Legea nr. 506/2004 privind protectia datelor in sectorul comunicatiilor electronice.

Aceasta Politica de Confidentialitate explica modul in care colectam, utilizam si protejam informatiile tale personale in cadrul utilizarii site-ului nostru, avocatbogdanionescu.ro, pentru a furniza servicii de avocatura in Bucuresti. Te rugam sa citesti cu atentie aceasta politica si sa ne contactezi daca ai intrebari sau nelamuriri cu privire la protectia datelor tale personale.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic Politica noastra de Confidentialitate pentru a reflecta modificari in modalitatile de prelucrare a datelor tale personale sau in cerintele legale. Prin continuarea utilizarii serviciilor noastre dupa astfel de modificari, esti de acord si accepti versiunea actualizata a Politicii de Confidentialitate.

 

1. Informatii generale

  • Website-ul avocatbogdanionescu.ro este administrat de catre Cabinet Individual de Avocatura – Ionescu S. Bogdan, cu sediul in Bucuresti, Romania.
  • Cabinetul Individual de Avocatura – Ionescu S. Bogdan este responsabil pentru datele colectate si prelucrate in scopuri proprii.

1.1. Date de contact:

Pentru mai multe informatii despre modul in care prelucram datele personale, pentru a va exercita drepturile prevazute de legislatia in vigoare, pentru a depune o plangere sau pentru a discuta aspecte legate de confidentialitate, va puteti contacta cu noi folosind urmatoarele informatii de contact:

  • Tel: +40 729 803 419
  • Email:
  • Adresa:

 

2. Informatii Colectate

Pentru a va oferi serviciile noastre juridice de inalta calitate, colectam si prelucram informatii personale pe care le furnizati voluntar in urmatoarele situatii:

 2.1. Comunicarea si Serviciile Juridice:

Cand alegeti sa utilizati formularul de contact de pe site-ul nostru, sa ne contactati prin telefon sau e-mail, sau sa comunicati cu noi in orice alt mod, colectam si procesam informatii precum numele, prenumele, adresa de e-mail sau numarul dvs. de telefon.

 2.2. Personalizarea Experientei Online:

Colectam si procesam informatii despre comportamentul dvs. online in timpul vizitei pe site-ul nostru web. Aceste informatii pot include paginile vizitate, cautarile efectuate si alte actiuni intreprinse pe site-ul nostru. Scopul principal al colectarii si prelucrarii acestor informatii este de a personaliza experienta dvs. online si de a va oferi informatii relevante pentru nevoile dvs. juridice.

2.3. Politica de Cookie-uri:

Utilizam tehnologii precum cookie-urile pentru a colecta si stoca anumite informatii, imbunatatind astfel experienta utilizatorilor nostri si personalizand continutul in functie de preferintele individuale. Respectam confidentialitatea datelor personale si drepturile privind protectia datelor conform legislatiei in vigoare.

Pentru informatii detaliate despre modul in care protejam confidentialitatea datelor dvs. personale si despre drepturile pe care le aveti in ceea ce priveste datele dumneavoastra, va rugam sa consultati Politica noastra de Confidentialitate si Politica de Cookie-uri.

 

3. Utilizarea Informatiilor

Vom folosi datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

3.1. Prestarea Serviciilor Cabinetului de Avocatura Ionescu S. Bogdan:

Utilizam informatiile dvs. personale pentru a va furniza serviciile noastre juridice si pentru a va asista in solutionarea problemelor juridice cu care va confruntati. Aceasta poate include consultanta juridica, asistenta in procese judiciare si alte servicii juridice oferite de avocatii nostri din Bucuresti.

3.2. Comunicarea si Asistenta Clientilor:

Ne angajam sa va oferim suport si asistenta de calitate. Utilizam informatiile dvs. personale pentru a comunica cu dvs., fie prin telefon, e-mail sau alte mijloace, pentru a raspunde la intrebarile si solicitarile dvs., precum si pentru a va oferi solutii si indrumari adecvate in cadrul problemelor dvs. juridice.

3.3. Respectarea Legislatiei:

In anumite situatii, prelucram datele dvs. personale pentru a respecta obligatiile legale si reglementarile aplicabile in domeniul juridic. Aceasta poate include pastrarea si gestionarea datelor necesare pentru raportarea corespunzatoare si indeplinirea altor cerinte legale.

Prelucrarea datelor dvs. personale in aceste scopuri este justificata fie de necesitatea executarii contractului dintre dvs. si Cabinetul de Avocatura Ionescu S. Bogdan, fie de indeplinirea obligatiilor legale la care suntem supusi. Ne angajam sa tratam informatiile dvs. personale cu confidentialitate si in conformitate cu legislatia aplicabila privind protectia datelor.

3.4. Apararea Intereselor Noastre Legitime

Suntem dedicati protejarii intereselor noastre legitime si garantarii sigurantei atat a platformei noastre, cat si a utilizatorilor nostri. In acest scop, vom utiliza si transmite informatii pentru a ne apara drepturile si pentru a asigura ca activitatea noastra juridica este protejata. Aceste masuri pot include:

  • Masuri de Protectie Cibernetica: Vom implementa tehnologii si proceduri de securitate pentru a preveni si detecta orice tentativa de acces neautorizat sau atac cibernetic care ar putea afecta platforma noastra sau utilizatorii nostri.
  • Prevenirea si Detectarea Fraudelor: Vom lua masuri pentru a preveni si detecta orice tentativa de fraudare sau activitate frauduloasa in cadrul serviciilor noastre juridice. In cazul unor astfel de situatii, putem colabora cu autoritatile publice competente pentru a proteja interesele noastre si ale clientilor nostri.
  • Gestionarea Riscurilor: Vom implementa politici si proceduri pentru a gestiona diferitele riscuri care pot aparea in cadrul activitatii noastre juridice. Aceste masuri pot include evaluarea riscurilor, implementarea de controale adecvate si gestionarea incidentelor sau situatiilor de criza in mod eficient si profesionist.

Ne angajam sa actionam in conformitate cu legislatia aplicabila si sa ne asiguram ca informatiile dvs. personale sunt protejate in orice situatie. Siguranta si securitatea datelor dvs. personale sunt prioritare pentru noi.

 

4. Perioada de Stocare a Datelor

Ne angajam sa protejam datele dvs. personale si sa le pastram doar atat timp cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate. In general, datele dvs. vor fi pastrate pe intreaga durata a relatiei noastre profesionale, insa aveti dreptul de a solicita stergerea acestora sau incheierea contractului in orice moment.

Stocam datele dvs. personale pentru perioada specificata din urmatoarele motive:

4.1. Durata Contractului:

Pe durata contractului, datele dvs. sunt esentiale pentru furnizarea serviciilor juridice solicitate si pentru respectarea termenilor acordului, incluzand detalii despre serviciile oferite, locatia, conditiile si costurile implicate.

4.2. Obligatii Financiar-Contabile:

Datele dvs. sunt incluse in documentele financiar-contabile, cum ar fi contractele si facturile emise, care trebuie pastrate conform cerintelor legale in vigoare.

4.3. Analiza Interna a Activitatii:

Utilizam datele dvs. pentru a analiza si evalua activitatea noastra interna pe durata contractului si ulterior, in vederea adaptarii si imbunatatirii serviciilor juridice oferite. Aceasta analiza ne permite sa identificam oportunitati de optimizare si sa mentinem standarde ridicate de calitate.

Respectam toate reglementarile legale aplicabile privind stocarea si protectia datelor personale. La finalul perioadei de stocare, datele dvs. vor fi sterse sau anonimizate conform procedurilor noastre interne si legislatiei in vigoare.

 

5. Partajarea Informatiilor

avocatbogdanionescu.ro nu vinde, nu inchiriaza si nu dezvaluie in mod obisnuit informatiile cu caracter personal ale clientilor nostri, decat atunci cand este necesar pentru furnizarea serviciilor noastre si in conformitate cu legislatia aplicabila. Intelegem importanta confidentialitatii datelor dvs. personale si luam masuri stricte pentru a proteja aceste informatii.

Cu toate acestea, in anumite circumstante, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal urmatoarelor categorii de destinatari:

  • Colaboratori Interni: Persoanele care actioneaza sub atenta noastra indrumare si care sunt implicate direct in furnizarea serviciilor juridice solicitate de dvs.
  • Furnizori de Servicii IT: Pentru a mentine si imbunatati functionalitatea si securitatea site-ului nostru si a altor sisteme IT, colaboram cu furnizori de servicii IT de incredere.
  • Alte Entitati Implicate in Serviciile Noastre: Agenti de comunicatii, transportatori de posta si alte entitati implicate in furnizarea serviciilor noastre pot avea acces la anumite date cu caracter personal ale dvs., in masura in care acest lucru este necesar pentru indeplinirea serviciilor respective.
  • Alte Entitati Juridice si Profesionale: Autoritati si institutii publice, contabili, auditori si alti consultanti profesionali externi pot avea acces la datele dvs. personale atunci cand activitatea lor necesita cunoasterea acestor date sau cand legea ne obliga sa le dezvaluim.
  • Autoritati Legale si Conformitate cu Legea: In anumite circumstante, putem dezvalui informatii cu caracter personal daca suntem obligati de lege sau printr-un proces legal valid.

Ne angajam sa luam toate masurile rezonabile pentru a proteja confidentialitatea si securitatea datelor dvs. personale, conform politicii noastre de confidentialitate si legislatiei in vigoare.

 

6. Drepturile Dumneavoastra

Respectam cu strictete drepturile dvs. in ceea ce priveste informatiile cu caracter personal si ne angajam sa le protejam in conformitate cu prevederile legale relevante privind protectia datelor. Va acordam urmatoarele drepturi, conform legislatiei aplicabile:

6.1. Dreptul de Acces si Control:

Aveti dreptul de a accesa si de a controla datele personale pe care ni le furnizati. Puteti solicita interventia, rectificarea, portabilitatea acestor date sau limitarea prelucrarii lor, conform prevederilor legale.

6.2. Dreptul la Stergere si Limitare:

Beneficiati de dreptul de a solicita stergerea sau limitarea prelucrarii datelor dumneavoastra personale. Va rugam sa retineti ca interventia asupra datelor furnizate poate afecta executarea contractului incheiat intre dumneavoastra si avocat, exonerand avocatul de raspundere in aceste circumstante.

6.3. Dreptul de a Va Retrage Consimtamantul:

Daca v-ati dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor dumneavoastra personale, aveti dreptul de a va retrage acest consimtamant in orice moment.

6.4. Dreptul de a Depune o Plangere:

Daca considerati ca drepturile dvs. au fost incalcate sau sunteti nemultumit de modul in care prelucram informatiile dvs. cu caracter personal, aveti dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a protectiei datelor din tara dvs. de resedinta sau din tara in care s-a produs presupusa incalcare.

Trebuie sa subliniem ca pot exista exceptii si restrictii in legatura cu exercitarea acestor drepturi, in conformitate cu legislatia aplicabila. Ne rezervam dreptul de a solicita verificarea identitatii dvs. inainte de a raspunde solicitarilor dvs. si de a ne proteja impotriva posibilelor abuzuri sau fraude.

 

7.Securitatea Informatiilor

Ne angajam sa asiguram securitatea informatiilor dvs. cu caracter personal impotriva accesului neautorizat, utilizarii sau divulgarii acestora. Folosim metode si tehnologii adecvate pentru a proteja datele pe care le colectam online.

Cu toate acestea, este important sa retineti ca transmiterea informatiilor prin internet sau alte retele publice nu este complet sigura. Exista riscul ca datele sa fie interceptate, vizualizate sau utilizate de terte parti neautorizate. Desi depunem toate eforturile pentru a proteja informatiile personale, nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale sistemelor care nu sunt sub controlul nostru.

 

8. Modificari ale Politicii de Confidentialitate

Ne rezervam dreptul de a modifica sau actualiza aceasta politica de confidentialitate in orice moment, conform nevoilor noastre sau reglementarilor in vigoare.

Orice modificari vor intra in vigoare imediat dupa publicarea lor pe site-ul nostru. Va recomandam sa verificati periodic aceasta pagina pentru a fi la curent cu orice modificari.